Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

14 napos Intenzív Program

Gyors és látványos eredményt érhetsz el!

Ha rövid idő alatt szeretnél intenzív és látványos súlycsökkenést elérni, valamilyen közelgő esemény miatt, akkor ez a Te programod!

Ezt a programot Neked ajánljuk, ha 10 kg felett van a súlyfelesleged, vagy relatív rövid idő alatt szeretnél eredményt elérni.

Szigorú, de könnyebben meg lehet csinálni, mint gondolnád, és hidd el, megéri a befektetést!

Mi történik a kúra ideje alatt?

Az első napon alapos nagytakarítást javasolt végezned a szervezetedben, melynek következtében a diéta során a tápanyagok hatékonyabban fel tudnak szívódni.

A diéta kezdő napjaiban optimalizálódik a vércukorszinted, így nem lesznek falási rohamaid. A 14 nap elteltével egészen megváltozik az anyagcseréd, felvesz egy ideális ritmust. A szervezeted feltöltődik vitaminokkal, de a legjobb, hogy mindeközben folyamatos zsírbontó állapotban van.

A Turbó Diéta® módszer egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy a fogyás elsősorban zsírból – nem vízből és nem izomból – történik! Pont onnan, ahonnan kell!

Nézzük a diéta részletes leírását!

1. nap

Választható fázis, a béltisztítás: jó, ha ezt egy nyugalmas napra, pl. hétvégére, vagy egy szabadnapra időzíted. Ha másként nem megy, késő délután is megcsinálhatod a salaktalanítást (0.nap), másnaptól pedig indul a diéta a 2. nap menetrendje szerint.

20 g keserűsót 1,5 dl vízben (facsart citromlével ízesítheted) vagy narancslében kell elkeverned, vagy igyál meg 0,5 l Hunyadi János gyógyvizet. A hatás kb. két óra elteltével lesz érezhető, ekkor többször is el kell majd menned WC-re.

Két órával az utolsó székletürítés után ihatod meg az első adag fehérjeturmixot. Ezen a napon még minimum további két adag turmixot kell meginnod.

Figyelj! A béltisztítást csak egyszer, a diéta kezdete előtt kell elvégezned! A béltisztítás ajánlott, de nem kötelező eleme a diétának. Ha gyomor- vagy bélrendszeri betegséged van (gyulladásos betegségek) a béltisztítást nem ajánljuk!

A 2. naptól a 14. napig

Ha nem csinálsz béltisztítást, akkor az első naptól kezdve az alábbiak szerint kell étkezned:

A reggelit, ebédet, vacsorát (szükség szerint az uzsonnát is) helyettesítsd 1 adag Turbó Diéta® turmixszal. 

Ezen a napon kell elkészítened a zöldség levest, aminek levét a továbbiakban korlátlanul fogyaszthatod, de ajánlott a napi egy liter, amit beleszámíthatsz a napi folyadék mennyiségbe.

Hozzávalók:
  • kb. 40-50 dkg zöldség szabadon választhatóan
  • olívaolaj
  • 2 l víz
  • fűszerek ízlés szerint
Elkészítés:

A zöldségeket megmossuk, felaprítjuk, kevés olívaolajon ízlés szerinti fűszerezéssel, kevés sóval átpároljuk, majd felöntjük 2 liter vízzel, és készre főzzük. Nagyjából 25 perc alatt lesz kész. A megfőtt zöldségeket a család többi tagjának tálalhatod, vagy egyszerűen csak fagyaszd le. Óvatosan a sóval! Inkább használj kevesebbet, mint amennyi szoktál.

Hogyan zárd le a diétát?

A diéta utolsó napján keverj el vízzel, 1 púpozott evőkanálnyi durvára őrölt lenmagot. Hagyd állni hat órát, és közvetlenül lefekvés előtt idd meg! Az őrölt, beáztatott lenmag helyett megehetsz 8-10 szem aszalt szilvát is.

A diéta befejezését követő első napon mérsékelten egyél! Reggelire könnyű tejterméket, gyümölcsöt, ebédre egy pohár zöldséglevet vagy sűrűbb zöldségpépet, délután egy sovány tejből készült joghurtot, este ismét zöldségpürét. Az első ilyen átmeneti nap után ismét visszatérhetsz a normál, szilárd táplálék fogyasztásához.

Továbbra is figyelj oda az étkezésedre, hogy az optimális ritmusú anyagcseréd továbbra is fennmaradjon. A diéta után elképzelhető, hogy minimális súlygyarapodás jelentkezik, mivel belek újra „megtöltődnek” szilárd táplálékkal.

Mozgás

A diéta mozgás, intenzív sport nélkül is jól működik, hiszen a testsúlyodat 80%-ban a táplálkozásod határozza meg.
Ha eddig is mozogtál, akkor ezután is folytathatod, ez esetben az adagolás módosítására lesz szükség, amiről lentebb olvashatsz.
Ha azonban eddig nem mozogtál, akkor ne a diétával egy időben kezdj intenzív testmozgásba. Ha szeretnél ezen a téren is fejlődni, kezdd apró lépésekkel, pl. szállj le korábban a buszról, és tempós sétával folytasd az utad, vagy válaszd a lépcsőt lift helyett, stb.

Tanácsadás

A diéta előtt, alatt és utána is kérheted Tanácsadóink segítségét is! Az eredmény egyénenként változó, de minden támogatást magadunk, hogy kihozzuk a diétádból a maximumot!


MEGRENDELEM A KEZDŐCSOMAGOT ÉS LEFOGYOK! »


Mielőtt belevágsz a diétába ezt is olvasd el!
Helyes adagolás

1 adag tejjel készítve: 4 mérőkanál (35 g) turmixpor 300 ml 1,5% zsírszázalékos tejben elkeverve. Vízzel vagy 1% zsírtartalom alatti (növényi) tejjel készítve 5 mérőkanállal (kb. 43g) tegyél minden adaghoz, ezzel a tej miatt kieső fehérjetartalmat pótolod, nem viszel be plusz kalóriát. A növényi tejek közül a rizstejet nem ajánljuk magasabb szénhidráttartalma miatt.

Férfiaknak és 165 cm feletti nőknek a programok során az uzsonna fogyasztását is ajánljuk, 17 h körüli időpontban. 180 cm felett tízórai fogyasztása is javasolt 11 h körül.

Ha intenzíven sportolsz (min. 45-60 percet), akkor az edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített Turbó Diéta® turmixot. Ha ennél intenzívebben sportolsz,  kérj személyre szabott tanácsot.


Folyadékfogyasztás és étkezés

Ha a diéta alatt éhes vagy, akkor valószínűleg nem jól választottad meg az adagolást vagy a szervezetednek mások az igényei, ez esetben kérd tanácsadóink segítségét!

Folyadék a turmixon felül: napi 0,5-1 liter zöldségleves leve egész napra elosztva.Ha nem akarod megfőzni a zöldséglevest, helyettesítheted Turbó Diéta® Sav-Bázis Egyensúly tablettával. A napi összes folyadékbevitel turmixokkal együtt kb. 3 litert érje el.

Fontos! A méreganyagok intenzív felszabadulása miatt napi 2 kapszula Turbó Diéta® Antioxidáns szedése javasolt.

A rost a bélrendszer kéményseprője, segít eltávolítani a lerakódásokat és hozzásegít az optimális emésztéshez, ezért előnyös lehet a diétát kiegészíteni útifű maghéj fogyasztással. Naponta 1 evőkanálnyi maghéjat kell elkeverni 2 dl vízben és meginni. Nincs kellemetlen íze, viszont nagyon jót tesz az emésztésnek.

Receptkönyvünkben könnyen elkészíthető, kipróbált és finom ételeket gyűjtöttünk Neked össze, amelyeknek a család is örülni fog!

További hasznos tudnivalók

A diéta nem bonyolult, de a Gyakori kérdések elolvasását mindenképp javasoljuk Neked, mert hasznos válaszokat találsz benne.

A diéta alatt teljesen normális közérzetet kell tapasztalnod. A székrekedés, hasmenés, éhségérzet, fáradtság, gyengeség nem része ennek a diétának! Ha ilyet tapasztalsz, először olvasd el a Gyakori kérdéseket-et, vagy kérdezd tanácsadóinkat, készséggel segítenek Neked!

Vezess fogyinaplót - a sikerélmény kitartásra ösztönöz, megerősít, ha nehezebb napok jönnek! Iktass be a napi programodba 30-60 perc könnyed testmozgást, pl. intenzív sétát.

FONTOS! Ha fogyni szeretnél, a koplalás nem jó ötlet! Ha örökösen éhségérzeted van, tartósan éhezel, szervezeted működése átalakul a kevesebb tápanyag-bevitel hatására, és a végén fogysz ugyan, de teljesen legyengülsz, és lelassul az anyagcseréd. Ha pedig megint elkezdesz enni, bekövetkezik a jojó-hatás, aminek következtében még több súlyt szedhetsz vissza magadra, mint amennyiről indultál. Ezt mindenképp el kell kerülnöd!

Ha kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!

Nyomtatható verzió