Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

5 tipp a tökéletes bikini alakért

A nyár előtti az az időszak, amikor mindenki SOS diétás trükköket keres. Ha Te is az utolsó percekre hagytad a fogyókúrádat, akkor érdemes elolvasnod tippjeinket!

1. Felejtsd el a nassolnivalókat

Sajnos nincs mese, ha fogyni szeretnél, akkor nem nassolhatsz – legalábbis nem egészségtelen finomságokat. Tudjuk, hogy nagy a kísértés, hiszen a fagyi, a lángos és a koktélok is nagyon csábítóak, de ha el szeretnéd érni a kitűzött célt, bizony nem árt, ha ezeket mellőzöd, különösen esténként! Persze, ez nem jelenti azt, hogy éhezned kell: étkezz rendszeresen! Legyen kiegyensúlyozott a tápanyagbeviteled, így elkerülheted az éhségrohamokat.

2. Hagyd el a cukrot!

Amennyiben a kalóriacsökkentés a célod, de imádod az édes ízeket, ideje lecserélned a hagyományos cukrot. Tudtad, hogy léteznek olyan természetes édesítők, amik nem tartalmaznak kalóriát? Ilyen például a sztévia vagy az eritrit! Meglátod, ezeknek a termékeknek semmi mellékízük nincs, tökéletesen édesítenek, és segítségükkel igazán könnyen megszabadulhatsz néhány felesleges kilótól.

Érdemes odafigyelned, hogy némely gyümölcsnek igen magas a cukortartalma, így nem mindegy mit és mikor fogyasztasz ezekből ! Tiltólistás pl. a cseresznye, meggy is!

3. Figyelj a rejtett cukrokra is! Olvasd el a csomagolást!

Egy csomó élelmiszerről sejtésünk sincs, hogy nagy mennyiségű glükózt tartalmaz. pl. szalámi, virsli, felvágottak. Mivel imádjuk az édes ízt, számos élelmiszert glükózzal, azaz cukorral dúsítanak, hogy jobban fogyjanak a boltok polcairól. A péksütemények, fornettik, rágcsálnivalók fehér lisztből készülnek, ami inzulinválasz szempontjából olyan, mintha cukrot ennél, akárcsak a tejtermékek. Ezek az egyszerű cukrok nem csak gyorsan felszívódnak, de gyorsan le is ejtik a vércukorszintet, igy hamar éhes leszel.

4. Reformáld meg a vacsorádat

Ha csak egy valamin változtatsz, akkor az a vacsorád legyen! Próbáld legalább 3 órával elalvás előtt elfogyasztani, illetve törekedj arra, hogy minél kevesebb szénhidrátot tartalmazzon. Vacsorára tökéletes bármilyen saláta, sovány hús, zsírszegény tejtermék, tojás. Ezeket természetesen kombinálhatod is egymással, hogy ne und meg őket idő előtt. És még egy ötlet a változatosság jegyében: fűszerezz minden nap máshogy! Innivalónak válassz energiamentes limonádét, jeges teát, de semmiképpen ne alkoholt!

5. Ügyelj a tápanyagbeviteli arányokra

A napi szénhidrátbeviteled max. 160 g legyen, csökkents a zsírfogyasztást, egyél minél több szezonális friss, nyers zöldséget (uborkát, paradicsomot, cukkinit) és válassz rostban gazdag ételeket! Növeld a fehérjebeviteled, a tápanyagbeviteled 40%-a ebből származzon a diétád alatt, ezzel támogatod az izomzat megtartását és a zsírégető folyamatokat. Ezt a tápanyagbeviteli arányt nagyon egyszerűen elérheted a  Turbó Diéta magas fehérjetartalmú étkezést helyettesítő fehérje turmixporaival. Ebben 40 % fehérje- és 35% szénhidráttartalom van. Tudtad, hogy van olyan Turbó Diéta fehérje turmixpor, ami elérhető már laktóz-és gluténmentes verzióban is?


5+1. Nyakadon a nyár, és sürget az idő a nyaralásig?

Válaszd a 14 napos Intenzív Programot a plusz kilók leadásához.  A Turbó Diéta módszere kímélő és biztonságos, hiszen a szervezet egészséges működését figyelembe véve dolgoztuk ki a turmixokat és a programot. A diéta során a szervezeted minden tápanyagot megkap: 40 % fehérjét, szénhidrátokat, zsírokat és 22 féle vitamint és ásványi anyagot. Rendszeresen fogsz étkezni, a szervezeted nem koplal, sőt meglepő módon energikusnak, fittnek fogod érezni magad!  Vágj bele bátran!

Ha még van időd a nyaralásig, akkor válaszd az étkezéssel kombinált 30 napos Programot.

Ne maradj le! A többiek már bomba formában vannak!
Rendeld meg Te is a diétádhoz szükséges termékeket! » »