Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

5 tipp az őszi fogyókúrához

Az őszi időszak kiváltképp alkalmas szervezetünk megtisztítására, felesleges kilóink ledolgozására. Ha betartod tanácsainkat látványos változást érhetsz el!

Az év két időszaka, a tavasz és az ősz a legalkalmasabb szervezetünk megtisztítására. A természet megújul, átváltozik, ritmusát követve pedig az ember is könnyebben eléri céljait.  Használjuk hát ki, szabaduljunk meg a méreganyagoktól, pluszkilóinktól, rossz szokásainktól! De vajon hogyan tegyük mindezt úgy, hogy egészségünknek csak javára váljon és minél látványosabb eredményeket hozzon? Összegyűjtöttük néhány hasznos tippet, amit tudni érdemes.

1.    Helyezzük előtérbe az idényételeket!

A természet „okosan van kitalálva”: minden évszakban azok a gyümölcsök, növények teremnek meg, amelyek kifejezetten jót tesznek az adott időszakban testünknek. Így étrendünk számottevő része álljon az idény kínálta finomságokból: ételeinkhez használjuk alapanyagul a sárgarépát, fehérrépát, sütőtököt, édesburgonyát, gombát, karfiolt, póréhagymát, céklát. Tízóraira együnk almát, körtét, birsalmát, gesztenyét és mértékkel olajos magvakat.

2.    Teázzunk a karcsúságért és egészségért!

A hűvösebb napok újra felélesztik a teázás meghitt szokását: kávé helyett igyunk zöld- vagy mate-teát, és a napi 2-3 liter szükséges folyadék egy részét tegyék ki nem vízhajtó hatású teák: 100% gyümölcs, rooibos, borsmenta, málnalevél tea nem csak tökéletes szomjoltó, de számos pozitív élettani hatása is van.

3.    Fogyasszunk minőségi fehérjét!

A sovány húsok, tejtermékek, túró is beépíthetők az étrendbe, ám a valódi tisztuláshoz inkább húsmentes étrendet kövessünk, és fehérjéből is érdemes minőségi, magas értékű fehérjét fogyasztani.  A fehérjebevitel kiegészítésére vagy az állati eredetű helyettesítésére tökéletes megoldás a Turbó Diéta fehérje turmix, amely 40% fehérjén túl minden, a szervezet számára szükséges tápanyagot tartalmaz.

4.    Száműzzük a cukrot és a fehér lisztet!

Legalább a tisztító vagy fogyókúra idejére semmilyen cukrot, finomított lisztet tartalmazó ételt ne fogyasszunk. Ennyi idő elegendő arra, hogy a szervezet tehermentesítődjön, ám ha meg szeretnénk őrizni karcsúságunkat és egészségünket, a tisztítókúra után váltsunk életmódot, és a cukor és a fehérliszt csak ritkán kapjon helyet ezentúl is az étrendben.  A szénhidrátigényünket teljes kiőrlésű termékekből fedezzük.

5.    Mozogjunk!

Természetesen a mozgás sem maradhat ki – sétáljunk nagyokat a színesedő fák alatt, jógázzunk, találjuk meg a számunkra legkellemesebb mozgásformát. Már pár percnyi mozgás is csodákra képes: időhiányban szenvedőknek jó megoldás lehet az intervallum edzés, amely rövidsége ellenére az egyik legjobb kilófaló.  „Az edzés során emelkedik a pulzusszám, a testhőmérséklet, a szervezetnek jóval több oxigénre van szüksége. A fokozott oxigénfelhasználás pedig remekül égeti a kalóriákat.


Régóta fogyókúrázol, de nem vagy elég eredményes?
Félsz, hogy a diéta után visszahízol?

Ingyenesen letölthető diétás kisokosunkból tudj meg többet a helyes táplálkozásról, és kerüld el a tipikus diétahibákat! Részletek »»