Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

A nagy diétaválasztó

Különböző célokat különböző eszközökkel lehet elérni – ha nem jól választod ki az alkalmazott diétatípust, a várt eredmény is elmaradhat.

Konkrét elképzeléseid vannak, hogy hány kilót szeretnél fogyni, netán egy közelgő eseményre szeretnél jobb formába kerülni? Különböző célokat különböző eszközökkel lehet elérni – ha nem jól választod ki az alkalmazott diétatípust, a várt eredmény is elmaradhat. Szeretnénk segíteni a céljaid elérésében, ezért összeszedtük egy cikkben, hogy az adott célhoz milyen diéta a leghatékonyabb.

Fogyókúra határidőre »

Ha 10 kg-nál kevesebb a súlyfelesleged »

Ha 10-20-30 kilót szeretnél leadni »

Ha 40 kg-nál több súlyfelesleg leadása a cél »

Ha sportolsz, ám mégis súlyfelesleggel küzdesz »

Ha elégedett vagy a súlyoddal és nem szeretnél hízni »



Fogyókúra határidőre

Attól függően válassz diétatípust, hogy mennyi időt szánsz a fogyásra. Ha 10 kg felett van a súlyfelesleged és gyorssegélyre van szükséged, rövid idő alatt szeretnél látványos eredményt elérni, akkor a 14 napos intenzív programot Neked találták ki. A program kezdete szabadon választott: vagy egy alapos méregtelenítéssel kezdesz vagy rögtön belevágsz a diétába, amely során két hétig minden étkezést a tápláló és finom Turbó Diéta italokkal helyettesítesz. A változatos ízek és a rendszeres tápanyagbevitel garantálja, hogy nem leszel éhes, viszont napról napra haladni fogsz a vágyott cél felé! És ami a legjobb, hogy ennél a diétatípusnál is elsősorban zsírból fogysz, nem pedig izomból.

Ha van legalább 30 napod a határidőig, akkor a 30 napos program az ideális választás számodra. A diétának köszönhetően nemcsak látványos fogyást érhetsz el, de anyagcseréd is optimalizálódik, ami a tartós karcsúság egyik alapvető feltétele.

Ha 10 kg-nál kevesebb a súlyfelesleged

A szervezetünk az utolsó kilókat nehezebben engedi el. Ebben az esetben a legjobban a 30 napos étkezéssel kombinált fog működni, ez a tapasztalatunk, bízz bennünk! 

Ha 10-20-30 kilót szeretnél leadni

Ha a vágyott cél nem időponthoz, hanem súlyhoz köthető – vagyis ha pontosan tudod, hogy hány kilótól akarsz megszabadulni-, akkor két lehetőséget ajánlunk számodra:

a) Ha legalább 10 kiló felesleged van, kezdd el a diétát a fent ismertetett 14 napos programmal, majd tarts két hét szünetet és utána addig folytasd a 30 napos programot, amíg le nem megy rólad a súlyfelesleg.

b) kezdd a diétát rögtön a 30 napos programmal és ne hagyd abba, amíg le nem adod az összes felesleges kilót!  Ha emellett döntesz, akkor érdemes nagyobb Turbó Diéta csomagokat vásárolni már az elejétől kezdve - például 2x30 napos vagy 3x30 napos kezdőcsomagot – hiszen ez a leginkább pénztárcakímélő megoldás.

Fontos! Ha valamilyen hormonrendszeri betegséged van (pajzsmirigy probléma, inzulinrezisztenica, cukorbetegség, depresszió) kérd tanácsadóink segítségét a megfelelő program kiválasztásában! 



Ha nem vagy biztos abban, hogy melyik fogyókúratípus a legmegfelelőbb számodra, akkor vedd igénybe a szakmai konzultáció lehetőségét a honlapunkon keresztül. Szakértőink minden kérdésedre készséggel válaszolnak és segítenek kiválasztani a célodnak, testalkatodnak és életmódodnak legmegfelelőbb diétát.

Ha 40 kg-nál több súlyfelesleg leadása a cél

A 40 kg plusz programot olyan nők és férfiak számára dolgoztuk ki, akik 40 kilónál nagyobb súlytól szeretnének megszabadulni. A diéta alapja a rendszeres, napi négy étkezés, amelytől nem szabad eltérned. A gyakori étkezések szavatolják, hogy ne legyél éhes, és hogy az anyagcseréd optimális sebességre kapcsoljon. A diéta során intenzív és kevésbé intenzív szakaszok váltják egymást, amelyek célja az, hogy ne terheljük túl a szervezeted, ám mégis biztosítsuk a gyors és látványos fogyást.
Ennél a programnál nemcsak rendszeres konzultációra van lehetőséged, hanem biztosítunk számodra egy pontosan kidolgozott ételsort is, ami könnyen elkészíthető és ideális tápanyag- és energiatartalmú ételekből áll.

Ha sportolsz, ám mégis súlyfelesleggel küzdesz

Ha rendszeresen sportolsz, de van rajtad néhány kiló súlyfelesleg, akkor érdemes az étkezési szokásaidon változtatnod. Próbáld ki a 30 napos programunkat módosított adagolással és szabadulj meg attól a néhány felesleges kilótól így: ha intenzíven sportolsz - minimum 45-60 percet-, akkor edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített Turbó Diéta turmixot. Ha ennél intenzívebben sportolsz, kérj személyre szabott tanácsot.


 
Ha azonban eddig nem mozogtál, akkor ne a diétával egy időben kezdj intenzív testmozgásba, mert meg fogja terhelni a szervezeted. Ha szeretnél ezen a téren is fejlődni, kezdd apró lépésekkel, pl. szállj le korábban a buszról és tempós sétával folytasd az utad, vagy válaszd a lépcsőt lift helyett, stb.

Ha elégedett vagy a súlyoddal és nem szeretnél hízni

Elérted az álomalakot, de félsz, hogy felszalad 1-2 kiló? Ezt elkerülheted, ha az egészséges étrendedbe beiktatsz 1-1 napot, amikor mindhárom étkezést Turbó Diéta itallal helyettesíted. Így méregteleníted a szervezeted azzal együtt, hogy beviszed a szükséges tápanyagokat. Ha már 1-2 kiló felszaladt, akkor a legjobb, amit tehetsz, hogy az esti étkezéseid helyettesíted Turbó Diéta itallal. Ezt elegendő 1-2 hétig csinálni úgy, hogy nap közben 1200-1500 kalóriát viszel be és meglátod, gyorsan lemegy az a néhány felesleges kiló! Ha többet olvasnál a súlymegtartásról, akkor kattints ide.