Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

Menopauza? Súlyproblémák?

A menopauza gyakran súlygyarapodással is jár, ha szeretnél tenni ellene, segítünk! Hidd el, nem kell koplalnod ahhoz, hogy fogyj!


Menopauza: A termékeny ciklus teljes megszűnését jelenti, amely a nők életében általában a negyvenes éveikben kezdődik és az ötvenes éveik végéig megy végbe.
Ha ezek a tüneteid:
  • hőhullámok
  • változó hangulat
  • rossz közérzet
  • izzadás
  • fejfájás
  • álmatlanság
  • rendszertelen menstruáció
  • tested formájának átalakulása
akkor valószínűleg a változó korba léptél.

Sajnos ilyenkor az önértékelési problémák is előtérbe kerülnek. A legtöbb ötvenen felüli nő alakja megváltozik, könnyen jönnek fel és maradnak a plusz kilók. Szeretnél tenni ellene? Szeretnél továbbra is csinos maradni? Nem kell, hogy a változó kor elvegye az önbizalmadat!

A Turbó Diétával sokat tehetsz az alakodért!

A menopauza miatt mindenképp lassabb ütemű fogyással kell számolnod, hiszen az anyagcseréd a hormontermelés változása miatt lassabb. Diétádhoz az alábbi felhasználási módokat ajánljuk Neked:

  • 30 napos, étkezéssel kombinált Turbó Diéta Program vagy
  • az esti étkezések kiváltása 1-1 adag Turbó Diéta® turmixitallal, napközben összesen 1200-1500 kalóriányi ételt fogyassz. Akkor válaszd ezt, ha már 1-2 kiló felszaladt! Ez a 30 napos program 3.szakaszának felel meg.
  • az anyagcsere folyamatok fokozása érdekében érdemes lenne sportolnod is, elsősorban kardio jellegű mozgásokat javaslunk.

Helyes adagolás

1 adag tejjel készítve: 4 mérőkanál (35 g) turmixpor 300 ml 1,5% zsírszázalékos tejben elkeverve. Vízzel vagy 1 zsír% alatti (növényi) tejjel készítve 5 mérőkanállal (kb. 43g) tegyél minden adaghoz, ezzel a tej miatt kieső fehérjetartalmat pótolod, nem viszel be plusz kalóriát. A növényi tejek közül a rizstejet nem ajánljuk magasabb szénhidráttartalma miatt.

Férfiaknak és 165 cm feletti nőknek a programok során az uzsonna fogyasztását is ajánljuk, 17 h körüli időpontban. 180 cm felett tízóraira alacsony cukortartalmú gyümölcs (pl. alma) fogyasztása javasolt 11 h körül.

Ha intenzíven sportolsz (min. 45-60 percet), akkor az edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített Turbó Diéta® turmixot. Ha ennél intenzívebben sportolsz, kérj személyre szabott tanácsot.