Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

Variáld a turmixokat, élvezd az ízeket!

A Turbó Diéta® turmixpor 6 ízben kapható, amely önmagában is nagyon finom, de ha szeretnéd tovább fokozni az élvezeteket, esetleg változatosságra vágysz, íme néhány ötlet!

Fontos, hogy a helyes adagolást (4 mérőkanál/adag) mindig tarts be. A lap alján találsz erről emlékeztetőt*!

Csokoládé
  • Ha különlegességre vágysz, kipróbálhatsz merészebb ízesítéseket is, pl. levendula aroma, reszelt gyömbér, vagy narancsaroma a turmixba keverve.
  • Használhatsz különböző energiamentes aromákat (nem szirupokat), pl. mogyoró, rum, vagy kókusz.
  • Keverd össze más ízű turmixszal! A csokihoz passzol: vanília, pisztácia, meggy, cappuccino ízű turmixpor. Pl. 2 mérőkanál csoki + 2 mérőkanál meggy = 1 adag
Vanília
  • Jeges kávéra vágysz? Keverj a turmixodhoz egy presszókávét és jeget!
  • Ízesítésként használhatsz cukormentes kakaóport, vagy fahéjat.
  • Bármilyen gyümölcsaromával nagyon jól kombinálható - de fontos, hogy nem hozzáadott gyümölcsről van szó, mert az módosítja a tápértékét.
  • Variáld az ízeket! A vaníliához a következő ízeket javasoljuk: csoki, eper, pisztácia, meggy, cappuccino ízű turmixpor.
Cappuccino
  • Fűszerezd a turmixot fahéjjal vagy cukrozatlan kakaóporral!
  • Jeges Frappé: add hozzá a reggeli espresso-dat és zúzott jeget, máris kész a nyári frissítő, amely egyben a reggelid is!
  • Használhatsz különböző energiamentes aromákat (nem szirupokat), pl. mogyoró, rum, vanília.
  • Variáld az ízeket! A cappuccinohoz a következő ízeket javasoljuk: vanília, csoki ízű turmixpor.
Meggy
  • Készíts rumos meggy ízű turmixot egy pár csepp rumaroma hozzáadásával.
  • Varázsolj belőle Mon Cherry-t: adj hozzá cukrozatlan kakaóport és rumaromát, ez felér egy desszerttel is (de főétel helyett fogyaszd ;-) !
  • Variáld az ízeket! A meggyhez a következő ízeket javasoljuk: vanília, csoki ízű turmixpor.
Eper
  • Mentával és jéggel igazi nyári frissítőt készíthetsz belőle.
  • Pikánssá varázsolhatod a turmixod egy kevés reszelt gyömbérrel!
  • Variáld az ízeket: az eperhez  nagyon jól passzol a vanília ízű turmixpor.
Pisztácia
  • Ízesítsd a turmixot cukrozatlan kakaóporral! Így egy nagyon finom Mozart-golyó ízű turmixod lesz!
  • Használj mandula aromát, amivel még különlegesebbé teheted a tumixod.
  • Variáld az ízeket! A pisztáciához a következő ízt javasoljuk: csoki ízű turmixpor.
Natúr

Ételintoleranciásoké a világ! Hiszen a natúr turmixporunk laktóz,- és gluténmentes!

Az igazat megvallva nagyon finom és friss ez a natúr íz, de a lehetőségek tárházát is ezzel lehet leginkább megnyitni.

  • Gyümölcsös ízre vágysz? Számos kalóriamentes gyümölcsaromát lehet kapni, így tetszésed szerint ihatsz epres, meggyes, barackos, cseresznyés, málnás, ananászos turmixot.
  • Vaníliasodót innál? Ízesítsd turmixodat vaníliaaromával!
  • Munka közben lennél Jack Sparrow? A rumaromáért senki se szólhat meg és milyen íncsiklandó lesz tőle a turmixod, különösen, ha mogyoróaromát is teszel bele vagy dió aromát, ami már egy kész pohárba töltött zserbó!
  • Ha trópusi szigetek fuvallatára vágysz, akkor javasoljuk a kókuszaromát. Abszolút kókusztej íze lesz.
  • Raffaellót innál? Akkor kombináld natúr turmixodban a mandulaaromát és a kókuszaromát!
  • A fahéjat szinte bármire szórhatod, de ha csak enyhén meghinted vele natúr turmixodat könnyű szerrel megtudhatod, milyen egy fahéjas fagyi íze. Vagy tegyél egy kis puncs aromát a turmixodba, szórd meg enyhén fahéjjal és mintha csak egy különleges puncstortát fogyasztanál.

Egyáltalán nem csak édességek léteznek. Csak legyél ötletes és jöhetnek a sósságok!
Az enyhén sós íz titka a jól megválasztott fűszer.


Bátran kombináld a gyümölcsaromákkal az alábbi fűszereket, melyekkel éppen meghintve a turmixodat extravagáns ízvilágot kaphatsz:

  • Bazsalikom, citromfű, levendula, oregánó.

Egy dologra figyelj: minden választott aroma energiamentes legyen!

 

Te hogyan teszed izgalmasabbá a turmixodat? Írd meg nekünk, hogy megoszthassuk másokkal!
 
Mindig fontos a helyes adagolás!

1 adag tejjel készítve: 4 mérőkanál (35 g) turmixpor 300 ml 1,5% zsírszázalékos tejben elkeverve. Vízzel vagy 1% zsírtartalom alatti növényi tejjel készítve 5 mérőkanállal (kb. 43g) tegyél minden adaghoz, ezzel a tej miatt kieső fehérjetartalmat pótolod, nem viszel be plusz kalóriát. A növényi tejek közül a rizstejet nem ajánljuk magasabb szénhidráttartalma miatt.

Férfiaknak és 165 cm feletti nőknek a programok során az uzsonna fogyasztását is ajánljuk, 17 h körüli időpontban. Férfiaknak 180 cm felett tízóraira alacsony cukortartalmú gyümölcs (pl. alma) fogyasztása javasolt 11 h körül.

Ha intenzíven sportolsz (min. 45-60 percet), az edzés előtt és után igyál meg 1/2-1/2 adag vízzel készített Turbó Diéta® turmixot.