Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

Rendelési információ

A megrendelések feladásához regisztráció nem szükséges, ám mivel a sikeres rendelést követően minden esetben automatikus visszajelzést küldünk, fontos, hogy valós és hibátlan elérhetőséget adjon meg.

A megrendeléseket munkanapokon 10.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén az összeg beérkezésének napján adjuk fel a megrendelt termékeket. A 10.00 után beérkező megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A minimális vásárlási érték 3 000 Ft. Csomagolási költséget nem számítunk fel, de a szállítási költség a megrendelőt terheli. A csomagokat semleges, márkajelzés nélküli kartondobozban szállítjuk, így munkahelyre is nyugodtan rendelhető.

Belföldi szállítás

Fizetési módok:

A megrendelt termékek fizetése történhet rendeléskor online bankkártyás vásárlással, átutalással, vagy a csomag átvételekor utánvétellel (bankkártyával vagy készpénzzel). Utánvét esetén a rendelés összegét Ön a csomagot átadó szállítónak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási költséget. Személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Áraink magyar forintban értendők és az Áfá-t tartalmazzák.

Szállítási díjak

Személyes átvétel (1139 Bp, Váci út 91.)

Postapont

Házhozszállítás

(2-3 munkanap)

30 000 Ft alatt

INGYENES

700 Ft

990 Ft

30 000 Ft felett

INGYENES

INGYENES

INGYENES

Szállítási módok:

Házhoz szállítás:

A megrendelt termékeket belföldön a MPL (Magyar Posta Logisztika) szállítja ki. A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a MPL SMS-ben vagy e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Amennyiben szállítással kapcsolatban kérdése lenne, az alábbi telefonszámon érdeklődhet: 06-1-767-8282 (hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00). A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik, az első kézbesítésre a legtöbb esetben már a csomag feladását követő napon sor kerül. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, sikertelenség esetén a csomag a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontos Postán marad, és 10 napig vehető át.

A kézbesítő számára fontos információkat (a címre vonatkozó pontosítást, a szállítás idejére és módjára vonatkozó kéréseket) kérjük, tüntesse fel a megjegyzés mezőben, ezeket mi továbbadjuk a Postának, azonban azok teljesítéséért nem tudunk felelősséget vállalni.

Csomagot nem csak a címzett, hanem az adott címen tartózkodó bármely személy meghatalmazás nélkül átveheti. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


PostaPont hálózat, MOL - Coop PostaPont és csomagautomaták

A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes csomagátvételi módot vehet igénybe, ami országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető. A PostaPont hálózatba a csomagok kézbesítése 1-2 nap, amelyről a MPL sms-ben vagy e-mail-en pontosan tájékoztat. A csomag az adott intézmény/üzlet nyitva tartása szerint vehető át az oda érkezéstől számított 10 napig. A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet, a Postákon szintén lehetőség van bankkártyás fizetésre.

A Csomagautomatába rendelt küldemény szintén a nap 24 órájában átvehető, az oda érkezéstől számított 2 napon belül. Ezután a csomag átkerül a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontra, ahol további 10 napig átvehető. Az automatából történő csomagfelvétel néhány gombnyomással, egyszerűen, várakozás nélkül történik, ám ebben az esetben csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!

Kérjük a csomagot átvételkor vizsgálja meg, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Személyes átvétel

Megrendelését személyesen is átveheti a 1139 Budapest, Váci út 91. címen található irodánkban hétköznaponként 8:30-17:00 között. Ebben az esetben megspórolhatja a kiszállítási díjat, ráadásul 30 000 Ft felett shakert, 60 000 Ft felett 1 doboz Vidám teát adunk ajándékba! Személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. A csomagját a megrendelés leadás után akár azonnal átveheti, központunkban mindig van elérhető készletünk. Irodánk könnyen megközelíthető:

  • tömegközlekedéssel: az M3 metróval Forgách utcai megállójától 2 perc; 32-es busszal: Örs vezér tér irányába, a Forgách utca megállótól 2 perc; 1-es villamossal: Árpád-hídtól 5 perc.
  • autóval: a Fáy u - Váci u. kereszteződésénél található, parkolási lehetőség a Váci úttal párhuzamosan a szervíz úton lehetséges, ám a parkolás fizetős!


Külföldi szállítás

Megrendelését külföldi címre is kérheti, ilyen esetben azonban csak online kártyás fizetés lehetséges. Csomagját a termékek vételárának beérkezése napján adjuk át a futárszolgálatnak. Csomagolási költséget ebben az esetben sem számolunk fel, viszont a szállítási költség a megrendelőt terheli. A pontos szállítási határidőket és díjakat országokra lebontva az alábbi táblázat mutatja:

Zóna

Célország

Ár HUF

Ár EURO

Transzferidő (munkanap)

1. zóna

Ausztria

2700

10

2

3. zóna

Luxemburg

4490

17

4-5

3. zóna

Belgium

4490

17

4-5

7. zóna

Bosznia-Hercegovina*

12590

48

6-7

4. zóna

Bulgária

5190

20

4

3. zóna

Csehország

4490

17

3-4

4. zóna

Dánia

5190

20

5

4. zóna

Egyesült Királyság

3800

14

4

5. zóna

Észtország

6590

25

5-6

6. zóna

Finnország

8190

31

5-6

4. zóna

Franciaország

5190

20

5

6. zóna

Görögország**

8190

31

4

3. zóna

Hollandia

4490

17

4-5

5. zóna

Litvánia

6590

25

5-6

5. zóna

Lettország

6590

25

7

2. zóna

Németország

3300

13

2

Norvégia

Nem szállítunk

3. zóna

Olaszország

4490

17

4-5

6. zóna

Portugália

8190

31

5-6

3. zóna

Románia

3800

14

2

5. zóna

Spanyolország

6590

25

5-6

Svájc

Nem szállítunk

5. zóna

Svédország

6590

25

5-6

7. zóna

Szerbia Montenegró

12590

48

6-7

1. zóna

Szlovákia

2400

9

2-3

4. zóna

Szlovénia

5190

20

4

7. zóna

Törökország

12590

48

5-6

7. zóna

Tunézia

12590

48

6-7

5. zóna

Horvátország

6590

25

5-6

7. zóna

Írország

12590

48

6

4. zóna

Lengyelország

2950

7

2

A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
* jelölés alá eső ország esetében a szállítási idő a vámkezelési idővel bővülhet.
** Görögország esetében Kréta szigetére 3, 6 €, a többi szigetre 11 € felárat számítunk fel.

A szállítási költségek max. 3kg-os súllyal lettek kalkulálva, ami nagyjából egy 2 hetes kúra tartalma vagy 4 palack Hunyadi János víz, ettől nagyobb csomagra egyedi árajánlatot adunk.

A megrendelt termékeket Ausztriába, az Egyesült Királyságba, Lengyelországba, Romániába, Németországba és Szlovákiába a GLS Futárszolgálat szállítja, míg a többi országba a DPD Futárszolgálat viszi házhoz. A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan kérdése van, kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak: info@turbodieta.hu.

Csomagot az adott címen tartózkodó bármely személy meghatalmazás nélkül átveheti. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.

A csomagok kézbesítésével kapcsolatban a megrendeléstől számított 1 hónapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni.

Euro-ban való fizetés esetén a Magyar Nemzeti Bank hivatalos euro devizaárfolyamát vesszük figyelembe. (www.mnb.hu) Banki átutalásnál kérjük, jelölje be, hogy az utalással kapcsolatos összes költséget és jutalékot a megbízó viseli, tehát a bankszámlánkra az előre egyeztetett összeg (termék ára + szállítási költség) kerül. A beérkezett rendelések után kollégáink felveszik a Megrendelővel a kapcsolatot a számlázással és a szállítási részletekkel kapcsolatban.

Lemondási feltételek

A megrendeléseket munkanapokon 10.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak. (A 10.00 után beérkező megrendelések a következő nap - amennyiben az munkanap - kerülnek feldolgozásra). A megrendeléseket módosítani, vagy lemondani írásban (e-mailen: info@turbodieta.hu, SMS-ben: 06-70-943-370806-70-943-3708, vagy faxon: 06-1-451-0295) 11.00 óráig van mód. Amennyiben a lemondás ez időpont után történik meg, és a csomag már feladásra került, úgy 1.800 Ft-os szállítási költség terheli a Megrendelőt.

A külföldi kézbesítésítésű csomagokat feladási időpontja országtól függően változó, ezért erről mindig külön tájékoztatjuk a megrendelőt.

Adatvédelmi elvek

A webshop vásárlással kapcsolatos adatvédelmi elvekről itt olvashat »

Elállási jog

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Elállási szándékát jelezheti szóban (telefonon: 06 1 451 0294), postai úton (célszerű tértivevényes levélben), e-mailben (info@turbodieta.hu). Az elállási jog csak bontatlan csomagolású termékre vonatkozik.

Elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés akkor minősül határidőben teljesítettnek, ha a terméket a határidő lejárta előtt visszaérkezik. Fontos tudni, hogy kétség esetén a megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát határidőben bejelentette.

A megrendelő köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére.

A vállalkozás a megrendelő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszafizetni az összeget, kivéve, ha a megrendelő kifejezetten beleegyezett abba, hogy a visszatérítéshez a vállalkozás más fizetési módot alkalmazzon.

Termék vásárlására irányuló szerződésnél a megrendelő elállása esetében a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszatérítendő összeget, amíg a megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta.

Panaszkezelés

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszával forduljon hozzánk bizalommal: info@turbodieta.hu, tel: 06 1 451 0294.

A beérkezett panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről a webáruház nyilvántartást vezet.

Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálása érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben adja meg személyes adatait, a vonatkozó szerződés adatait (megrendelés számát), pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá amennyiben rendelkezésre állnak a panaszát alátámasztó dokumentumok (pl. sérült csomagolás esetén fotó), ezeket is bocsássa a webáruház rendelkezésére a panasz kivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.
A panasz kivizsgálásának gyorsasága érdekében szükséges, hogy az Ügyfél pontosan adja meg a panasz tárgyát képező tény megjelölését, és lehetőség szerint annak idejét, valamint az esetleges kompenzációs igényét.

A panaszkezelési eljárás
1. A webáruház a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
2. Ha a szóbeli panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
3. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezése álló határidő a panasz webáruházhoz történő beérkezésétől számított 2 naptári nap. A webáruház az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő két naptári napon belül megküldi az Ügyfélnek.
4. A panasz elutasítása esetén a webáruház válaszában tájékoztatja az Ügyfelet a jogorvoslati lehetőségekről, továbbá megadja az érintett hatóságok és testületek elérhetőségét és levelezési címét.
5. A webáruház a panaszt és az arra adott választ egy évig őrzi meg.
6. Jogorvoslat: amennyiben a webáruház álláspontja az Ügyfél számára nem elfogadható, úgy az Ügyfél a panasza jellege szerint az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez (Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.)
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
7. Végül lehetősége van az online vitarendezési platformot igénybe venni. Ehhez regisztrálnia kell Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. A feleknek 30 nap áll rendelkezésre a megegyezésre.