Tanácsadás: 06 1 451 0294
Magyar
Magyar English Deutsch Polski Slovensky

Rendelési információ

A megrendelések feladásához regisztráció nem szükséges.

Megrendelést követően minden esetben kap egy automatikus visszajelzést a rendszertől a megadott e-mail címre, ezért különösen fontos, hogy valós és hibátlan elérhetőséget adjon meg.

A minimális vásárlási érték: 3 000 Ft

A megrendeléseket munkanapokon 14.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak. (A 14.00 után beérkező megrendelések a következő nap - amennyiben az munkanap - kerülnek feldolgozásra).

Csomagolási költséget nem számítunk fel, viszont a szállítási költség a megrendelőt terheli.

Magyarországi szállítás költségei és információi

A megrendelt termékeket a MPL (Magyar Posta Logisztika) szállítja. Amennyiben szállítással kapcsolatban kérdése lenne, az alábbi telefonszámon érdeklődhet: 06-1-767-8282 (hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00).

A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a MPL SMS-ben vagy e-mail értesítőben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Ezért fontos a megrendeléskor a pontos e-mail cím, és telefonszám megadása.

Fizetési mód

A megrendelt termékek fizetése a csomag átvételekor utánvétellel vagy rendeléskor online átutalással lehetséges. Az utánvét összegét Ön a csomagot átadó szállítónak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási költséget.Áraink magyar forintban értendőek és bruttó árak, tehát tartalmazzák az általános forgalmi adót (Áfá-t).

Házhoz szállítás

A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik.

Az első kézbesítés a legtöbb esetben már a csomag feladását követő napon megtörténik. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, sikertelenség esetén a csomag a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontos Postán marad, és 10 napig vehető át.

Fizethet bankkártyával (kártyás vásárlási tranzakció), vagy készpénzzel.

A rendelés leadásakor a megjegyzés mezőbe írhat a kézbesítő számára fontos információkat (pl.: almazöld ház, fehér kerítéssel). Amennyiben a szállítás idejéről és módjáról írsz információt (pl.: csak 10:00 és 12:00 között kérem a szállítást), mi azt továbbadjuk a Postának, azonban azok teljesítéséért nem tudunk felelősséget vállalni.


PostaPont hálózat - Posta, MOL - Coop PostaPont és csomagautomaták

A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes, országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető csomagátvételi módot vehet igénybe.

A PostaPont hálózatba a csomagok kézbesítése 1-2 nap, amelyről a MPL sms-ben vagy e-mail-en pontosan tájékoztat.

    - Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésedre, széleskörű elérhetőséggel.
    - A csomagot kisebb szállítási költséggel szállítjuk.
    - Nem kell magánküldeményét a munkahelyére kérnie.
    - A legtöbb MOL benzinkúton található PostaPont 0-24 órás átvételi lehetőséget biztosít.
    - SMS-ben vagy e-mailben – ahogy szeretné – értesítünk a küldemény érkezéséről.
    - Kézbesítési helytől függően fizethet készpénzzel vagy bankkártyával.

Miért érdemes MOL- Coop PostaPontra rendelnie?

    - Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját.
    - Az adott intézmény/üzlet nyitva tartása szerint vehető át csomag, az oda érkezéstől számított 10 napig.
    - Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
    - A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
    - A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.


Miért érdemes postára rendelnie?

    - Mert országosan több mint 2500 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Válasszon egy postát, amelyik útba esik!
    - A csomag az odaérkezéstől számított 10 napig átvehető.
    - A csomag felvételét összekötheti más postai ügyei intézésével.
    - Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
    - Bankkártyával is fizethet.


Miért érdemes Csomagautomatába rendelned?

    - Mert automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek.
    - Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordul.
    - A rendelésed bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.

Csomagautomata választása esetén, a nap 24 órájában lehetőség van a csomag felvételére az oda érkezéstől számított 2 napig. A határidő letelte után a csomag átkerül a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontra, ahol további 10 napig átvehető. A csomag felvétel néhány gombnyomással, egyszerűen, várakozás nélkül történik. Itt csak bankkártyával tud fizetni!

Miért érdemes a személyes átvételt választania?

    - Megspórolhatja a kiszállítási díjat, ráadásul 30 000 Ft felett shakert, 60 000 Ft felett 1 db Antioxidánst (60 db) adunk ajándékba!
    - Irodánk könnyen megközelíthető. Tömegközlekedéssel:

M3 metróval: Forgách utca metró megállótól 5 perc,
32-es busz: Örs vezér tér irányába, megálló Forgách utca megállótól 2 perc;
1-es villamos: Árpád-hídtól 5 perc

Autóval: Fáy u - Váci u. kereszteződésénél, parkolási lehetőség a Váci úttal párhuzamosan a szervíz úton, fizetős!

    - Központunkban hétköznaponként 8:00-17:00 között lehet átvenni a csomagot.
    - Fizetni csak készpénzben van lehetőség.

 

A csomag átvétele

A megrendelt terméket gondosan csomagolva, lezárt kartondobozban adjuk át a futárcégnek. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási díjak

Magyar Posta HÁZHOZ szállítás (2-3 munkanap) - 990 Ft
Magyar Posta HÁZHOZ szállítás (1-2 munkanap) - 1 290 Ft
Személyes átvétel (1139 Budapest, Váci út 91.) - 0 Ft (fizetés csak készpénzzel lehetséges)
Magyar Posta Csomagpont - 700 Ft (szállítási idő 1-2 nap, pontos információval a MPL szolgál a csomag feladását követően.)

Az árak a 27 %-os Áfa-t tartalmazzák.

Magyarországra történő szállítás esetén 30 000 Ft feletti rendelésnél a szállítási költséget átvállaljuk.

A megrendelt termékek fizetése a csomag átvételekor utánvétellel (átvételi helytől függően készpénz vagy bankkártyás fizetés lehetséges), vagy rendeléskor online kártyás fizetéssel lehetséges.
Az utánvét összegét Ön a csomagot átadó szállítónak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási költséget.
(Online kártyás fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján, vagyis, a rendelés leadásától számított 1-2 munkanap után adjuk át a futárszolgálatnak.)

Amennyiben személyes átvételt kért, a megrendelt termékeket hétköznaponként 8.00-17.00 között tudja átvenni Központunkban (1139 Budapest, Váci út 91. I.emelet, Tel: 06-1-451-0294), személyes vásárlás esetén bankkártyás fizetés sajnos nem lehetséges.

Külföldi szállítás költségei és információi

Csomagolási költséget nem számítunk fel, viszont a szállítási költség a megrendelőt terheli.
A megrendelt termékek és a szállítási költség fizetése rendeléskor csak online kártyás fizetéssel lehetséges. Az Ön csomagját a termékek összegének (rendelés leadásától számított 1-2 munkanap) beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak, és az alábbi telephelyen állítjuk össze: Teve u. 41. 1139 Budapest, Magyarország.
A megrendelt termékeket Futárszolgálat szállítja házhoz. A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik.

Ausztriába, Egyesült Királyságba, Lengyelországba, Romániába, Németországba és Szlovákiába a GLS Futárszolgálat szállít, míg a többi országba a DPD Futárszolgálat. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan kérdése van, kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak: info@turbodieta.hu

Csomagot az adott címen tartózkodó bármely személy (aki nem a címzett) meghatalmazás nélkül átveheti. Ezért a megrendelő felelőssége, hogy pontos szállítási címet adjon meg a megrendelés során. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.

A csomagok kézbesítésével kapcsolatban a megrendeléstől számított 1 hónapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni.

Szállítási díjak, és transzfer idők:
Zóna
Célország
Ár HUF
Ár EURO
Transzferidő (munkanap)
1. zóna Ausztria 2700 10 2
3. zóna Luxemburg 4490 17 4-5
3. zóna Belgium 4490 17 4-5
7. zóna Bosznia-Hercegovina* 12590 48 6-7
4. zóna Bulgária 5190 20 4
3. zóna Csehország 4490 17 3-4
4. zóna Dánia 5190 20 5
4. zóna Egyesült Királyság 3800 14 4
5. zóna Észtország 6590 25 5-6
6. zóna Finnország 8190 31 5-6
4. zóna Franciaország 5190 20 5
6. zóna Görögország 8190 31 4
3. zóna Hollandia 4490 17 4-5
5. zóna Litvánia 6590 25 5-6
5. zóna Lettország 6590 25 7
2. zóna Németország 3300 13 2
  Norvégia     Nem szállítunk
3. zóna Olaszország 4490 17 4-5
6. zóna Portugália 8190 31 5-6
3. zóna Románia 3800 14 2
5. zóna Spanyolország 6590 25 5-6
  Svájc     Nem szállítunk
5. zóna Svédország 6590 25 5-6
7. zóna Szerbia Montenegró 12590 48 6-7
1. zóna Szlovákia 2400 9 2-3
4. zóna Szlovénia 5190 20 4
7. zóna Törökország 12590 48 5-6
7. zóna Tunézia 12590 48 6-7
5. zóna Horvátország 6590 25 5-6
7. zóna Írország 12590 48 6
4. zóna Lengyelország 2950 7 2


A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
* jelölés alá eső ország esetében a szállítási idő a vámkezelési idővel bővülhet.
** Görögország esetében Kréta szigetére 3, 6 €, a többi szigetre 11 € felárat számítunk fel.

A szállítási költségek max. 3kg-os súllyal lettek kalkulálva, ami nagyjából egy 2 hetes kúra tartalma vagy 4 palack Hunyadi János víz, ettől nagyobb csomagra egyedi árajánlatot adunk.

Euro-ban való fizetés esetén a Magyar Nemzeti Bank hivatalos euro devizaárfolyamát vesszük figyelembe. (www.mnb.hu) Banki átutalásnál kérjük, jelölje be, hogy az utalással kapcsolatos összes költséget és jutalékot a megbízó viseli, tehát a bankszámlánkra az előre egyeztetett összeg (termék ára + szállítási költség) kerül. A beérkezett rendelések után kollégáink felveszik a Megrendelővel a kapcsolatot a számlázással és a szállítási részletekkel kapcsolatosan.

Lemondási feltételek

A megrendeléseket munkanapokon 14.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak. (A 14.00 után beérkező megrendelések a következő nap - amennyiben az munkanap - kerülnek feldolgozásra). A megrendeléseket módosítani, vagy lemondani írásban (e-mailen: info@turbodieta.hu, SMS-ben: 06-70-943-370806-70-943-3708, vagy faxon: 06-1-451-0295) 15.00 óráig van mód. Amennyiben a lemondás ez időpont után történik meg, és a csomag már feladásra került, úgy 1.800 Ft-os szállítási költség terheli a Megrendelőt.

A külföldi kézbesítésítésű csomagokat feladási időpontja országtól függően változó, ezért erről mindig külön tájékoztatjuk a megrendelőt.

Adatvédelmi elvek

A webshop vásárlással kapcsolatos adatvédelmi elvekről itt olvashat »

Elállási jog

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Elállási szándékát jelezheti szóban (telefonon: 06 1 451 0294), postai úton (célszerű tértivevényes levélben), e-mailben (info@turbodieta.hu). Az elállási jog csak bontatlan csomagolású termékre vonatkozik.

Elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés akkor minősül határidőben teljesítettnek, ha a terméket a határidő lejárta előtt visszaérkezik. Fontos tudni, hogy kétség esetén a megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát határidőben bejelentette.

A megrendelő köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére.

A vállalkozás a megrendelő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszafizetni az összeget, kivéve, ha a megrendelő kifejezetten beleegyezett abba, hogy a visszatérítéshez a vállalkozás más fizetési módot alkalmazzon.

Termék vásárlására irányuló szerződésnél a megrendelő elállása esetében a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszatérítendő összeget, amíg a megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta.

Panaszkezelés

Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszával forduljon hozzánk bizalommal: info@turbodieta.hu, tel: 06 1 451 0294. 

A beérkezett panaszokról, valamint az azok rendezését, megoldását szolgáló intézkedésekről a webáruház nyilvántartást vezet.

Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálása érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben adja meg személyes adatait, a vonatkozó szerződés adatait (megrendelés számát), pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá amennyiben rendelkezésre állnak a panaszát alátámasztó dokumentumok (pl. sérült csomagolás esetén fotó), ezeket is bocsássa a webáruház rendelkezésére a panasz kivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.
A panasz kivizsgálásának gyorsasága érdekében szükséges, hogy az Ügyfél pontosan adja meg a panasz tárgyát képező tény megjelölését, és lehetőség szerint annak idejét, valamint az esetleges kompenzációs igényét.

A panaszkezelési eljárás
1. A webáruház a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
2. Ha a szóbeli panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
3. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezése álló határidő a panasz webáruházhoz történő beérkezésétől számított 2 naptári nap. A webáruház az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő két naptári napon belül megküldi az Ügyfélnek.
4. A panasz elutasítása esetén a webáruház válaszában tájékoztatja az Ügyfelet a jogorvoslati lehetőségekről, továbbá megadja az érintett hatóságok és testületek elérhetőségét és levelezési címét.
5. A webáruház a panaszt és az arra adott választ egy évig őrzi meg.
6. Jogorvoslat: amennyiben a webáruház álláspontja az Ügyfél számára nem elfogadható, úgy az Ügyfél a panasza jellege szerint az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez (Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.)
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)
7. Végül lehetősége van az online vitarendezési platformot igénybe venni. Ehhez regisztrálnia kell Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. A feleknek 30 nap áll rendelkezésre a megegyezésre.